loading...
سایت رسمی نرم افزار آریا
آخرین ارسال های انجمن
tam2145 بازدید : 6286 1391/02/02 نظرات (10)

aria soft download نرم افزار مترجم قالب وبلاگ آریانرم افزار آریا توسط بنده طراحی و برنامه نویسی شده است .

امروزه یکی از مشکلات عمده وبلاگ نویسان ایرانی کمبود قالب برای وبلاگشان هست . با نرم افزار آریا 1 این مشکل حل خواهد شد . نرم افزار آریا 1 ، قالب های طراحی شده برای سرویس های وبلاگ دهی را به سرویس مورد نظر شما ترجمه می کند . در ترجمه این برنامه بر اساس سرویس مبدا و مقصدی که انتخاب می کنید ، امکانات اضافی آن قالب که بر روی سرویس مورد نظر شما ، پشتیبانی نمی شود ، به صورت اتوماتیک پاک می شود .

در این نسخه ، فعلاً از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ و بلاگ وب و رز بلاگ پشتیبانی می شود که اگر دوستان و یا مدیران سرویس های دیگر استقبال کنند ، سرویس های دیگر نیز افزوده می شود .

قابلیت جدیدی که به برنامه اضافه شده است ، در ابتدای کار هست و کامل تر خواهد شد ولی با این حال از خود سایت رز بلاگ پیشرفته تر هست که بزودی یک آموزش برای استفاده از آن تهیه و بر روی سایت قرار خواهد گرفت .

قابلیت های کلیدی نرم افزار آریا 1.0.2 :

  • حجم کم برنامه
  • ترجمه دو طرفه
  • فارسی بودن برنامه
  • قابلیت اجرا بروی فلش
  • دارای تم های متفاوت ، از جمله Metro
  • محیط کاربری بسیار گرافیکی (( مانند آفیس ))
  • پشتیبانی از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ و بلاگ وب  و رز بلاگ
  • افزودن امکانات رز بلاگ به قالب های رز بلاگ به صورت پیشرفته از خود رز بلاگ

لینک های دانلود تصحیح شد . الان به صورت مستقیم هستند .

با تشکر و عرض پوزش از کاربران

توضیحات :

  • بخاطر بعضی از مسائل برنامه نویسی ، دوستان باید فریم ورک 4 را در کنار 3.5 اون نصب کنند
  •  در صورت مشاهده هر گونه مشکلی ، چه در ترجمه و چه در برنامه ، سریعا آن را به بنده اطلاع دهید تا در نسخه های بعدی رفع گردد !! در صورت پایان مدت سی روزه استفاده رایگان از برنامه ، اگر علاقه مند به کار کردن با برنامه هستید می توانید در اینجا درخواست داده تا سریعا کد فعال سازی برای شما ساخته شود . از شما دوستان می خواهم که این برنامه را به صورت غیرقانونی فعال سازی نکنید . هزینه فعال سازی این برنامه بسیار ناچیز هست .
  • دوستانی که بعد از نصب برنامه در اجرای برنامه با خطا رو به رو می شدند ، توجه کنند که این مشکل در این نسخه حل شده است

 

دانلود فایل کمکی برای اجرای برنامه (( حتما دانلود شود ))

* بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و در محل نصب برنامه کپی کنید (( چه در حالت نصبی و چه در نسخه پرتابل ))


دانلود نسخه نصبی

لینک کمکی


دانلود نسخه پرتابل

لینک کمکی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hellon در تاریخ 1391/10/30 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

سلام من نرم افزار تونو دانلود کردم فریم ورک4 هم دانلود کردم اما وقتی میخوام نرم افزارو نصب کتم تا تقریبا نصف پر میشه و بعد از اون گیر میکنه ویدوز من هم 7 است.شکلک
پاسخ : سلام
شما می توانید از نسخه پرتابل استاده کنید ...
مشکل از برنامه ای هست که ما باهاش فایل ستاپ را ساخته ایم ... این مشکل توی فایل نصبی نسخه جدید نیست ... چون از یک برنامه ی دیگر استفاده شده ...
در ضمن شاید نسخه 1.0.2 روی شما نصب نشه ، آخه ویندوز 7 ناسازگاری داره !!
بزودی نسخه جدید منتشر می شود ...

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/10/20 و 8:40 دقیقه ارسال شده است

با سلام فایل کمکی دانلود نمی شود لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : سلام
فضای ما در حال انتقال سرور هست تا چند ساعت دیگه قابل دسترسی هست !!
با تشکر ....

این نظر توسط آرش در تاریخ 1391/10/08 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز

خیلی کار خوبی کردی این نرم افزار رو ساختی منم میخواستم یه نرم افزار بسازم ولی اون ترجمه نبود قالبساز بود ولی به دلایلی نتونستم اگه شما می تونین این کار رو بکنین

در ضمن این نرم افزارت خیلی خوب بود تبریک می گم ایدی یاهو رو هم اد کردم تا بیشتر باهات در ارتباط باشم ایدی یاهوی من هم اینه اد کن ممنون


arash20_2010@yahoo.com


پاسخ : سلام آرش جان
خواهش می کنم !! قالب ساز هم روی چشم !!
توی یاهو می بینمت !!
فعلا !!

این نظر توسط مهدی شفایی راد در تاریخ 1391/09/17 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز تو رو جون من جون خودت تو رو به مولا تو رو به خدا به پارسی کیوت هم بزار نیاز دارم به خدا نیاز دارمشکلک
پاسخ : سلام مهدی جان
چرا این همه قسم دادی ؟؟
ولا خودم دارم همه سرویس ها را اضافه می کنم برای نسخه پرومیوم !!
پارسی کیوت هم باشه !! اما قول نمی دهم کی منتشر کنم !! آخه من دانشجو هستم و دست تنها !! امتحانات هم شروع شده !!
ولی توی دستور کار من قرار داره ، پارسی کیوت !!
با تشکر از شما مهدی خان

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1391/08/09 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی ممنون که جواب دادین
.
.
.
منتظر ورژن جدید این نرم افزار هستم

شکلک
پاسخ : سلام
خواهش می کنم ، وظیفه ما جوابگوی به کاربران در راستای پیشرفت برنامه هست !!
به زودی منتشر خواهد شد !!

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1391/08/08 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

سلام
من برنامه فریم ورک 4 رو نصب کردم...
اون فایل کمکی هم در پوشه نرم افزار کپی کردم... ولی وقتی برنامه رو اجرا می کنم
این پیغام رو میده
http://p30up.ir/up/0tz4hbgxuz2hed6w1op.png
( ویندوزمن 7 هستش )
.
.
.
لطفا کمکم کنید.
ممنون.
پاسخ : سلام آقا محمد
متاسفانه برنامه آریا در بعضی از ویندوز های 7 مشکل داره و ناسازگار هست . ما این مشکل را حل کردیم و در ورژن جدید رفع خواهد شد !!
به زودی یک نسخه ، برای رفع ناسازگاری با ویندوز 7 منتشر خواهم کرد !!
با تشکر از شما

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/08/04 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

با سلام من نرم افزار فریم ورک 3.5 و4 را نصب کردم و ویندوز من هم اکس پی است
ولی این خطار را میدهد http://pcdigital-dl.zgig.ir/uploads/13511874541.jpg
لطفا راهنمایی کنید جواب را یا به ایمیل بفرستید یا در همین جا پاسخ دهید
پاسخ : سلام آقا علی
این اخطار در موارد بسیاری مشاهده می شود ، باید تخصصی تر بررسی شود .
لطفا فریم ورک 3.5 و 4 را پاک و مجددا نصب کنید و برنامه را هم پاک و مججد نصب کنید !! دقت کنید که فایل کمکی را بدقت از حالت فشرده خارج و در کنار برنامه کپی کنید . ببینید که فایل های برنامه که با فرمت dll هستند پاک نشده باشد و ... !!
اگر آنلاین بودم ، بیایید یاهو مسنجر تا بیشتر بتوانم کمک کنم !!
با تشکر !!

این نظر توسط امیررضا فروتن در تاریخ 1348/10/11 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

سلام.
نسخه نصبی با نسخه پرتابل چه فرقی داره؟
من موقع نصب به زبان انگلیسی مشکلی نداشتم اما با زبان فارسی مشکل داشتم.نوشته ها را نمی گویم.موقع نصب روی فایلی به نام entezar میمونه.
پاسخ : سلام
نسخه نصبی و پرتابل فرق آن چنانی با هم ندارند و فقط تفاوت آن ها این است که نسخه نصبی ، فایل های مورد نیاز را به صورت خودکار ایجاد و در محل مورد نظر کپی می کند !! مانند فونت ها و ...
حال اگر از پرتابل استفاده می کنید باید ابتدا این قبیل کار ها را خودتان انجام دهید .
ممنون که مشکلات را بازگو می کنید !! حتما رسیدگی می شود !!
با تشکر از شما

این نظر توسط Meysam در تاریخ 1348/10/11 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

سلام به نسخه جدیدتون سرویس های پرشین بلاگ، بلاگ اسکای،ایران بلاگ،VCP.ir هم اضافه ميکنيد ؟
لطفا برای جواب بهم ایمیل بزنیدشکلک
پاسخ : سلام
بنده خودم به شخصه گفتم که اگر کاربران درخواست بدهند که سرویس اضافه کنم ، می کنم !! فقط باید تگ های اون سرویس ها را بررسی کنم ، اگه شبیه بلگفا باشند که سریعا اضافه می شود و اگر نه هم باید یک مدت روش کار کنم تا بشه این کار رو کرد !!

این نظر توسط اجرای برنامه در تاریخ 1348/10/11 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

سلام این برنامه را من نصب کردم ولی اجرا نمیشه و ارور میده

نسخه 101 هم در هنگام نصب رمز میخواهد لطفا بگویید چیکار کنم


پاسخ مدیر : برنامه سالم هست ولی بهضی دوستان که ویندوز 7 دارند ، گفتند اجرا نمی شه که بعضی ها تست کردند و با نصب فریم ورک 1 و 2 و 3 و 4 درست شده !! دز ضمن شما باید فایل کمکی را دانلود و کنار برنامه بگذارید !!
هر دوی این برنامه ها مثل هم هستند فقط یک ویژگی به ورژن جدید اضافه شده هست !!
در ضمن اگه جواب شما توی پاسخه من نبود ، کامل توضیح بدهید و همراه عکس !!
برنامه اول کار هست !! انشاءا... تابستون یک تحول اساسی بهش می دهم !!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت رسمی نرم افزار مترجم قالب وبلاگ آریا دانلود - فعال سازی - اطلاعیه ها و خبرها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مبلغ فعال سازی باید چقدر باشد ؟؟
    آیا به نظر شما این برنامه مفید هست یا خیر ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 430
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 2,334
  • بازدید کلی : 122,230