loading...
سایت رسمی نرم افزار آریا
آخرین ارسال های انجمن
tam2145 بازدید : 6756 1391/11/07 نظرات (10)

نرم افزار مترجم قالب وبلاگ آریا 1.0.3نرم افزار آریا توسط بنده طراحی و برنامه نویسی شده است .

امروزه یکی از مشکلات عمده وبلاگ نویسان ایرانی کمبود قالب برای وبلاگشان هست. با نرم افزار آریا 1 این مشکل حل خواهد شد . نرم افزار آریا 1 ، قالب های طراحی شده برای سرویس های وبلاگ دهی را به سرویس مورد نظر شما ترجمه می کند. در ترجمه این برنامه بر اساس سرویس مبدا و مقصدی که انتخاب می کنید ، امکانات اضافی آن قالب که بر روی سرویس مورد نظر شما ، پشتیبانی نمی شود ، به صورت اتوماتیک پاک می شود .

در این نسخه ، فعلاً از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ و بلاگ وب و رز بلاگ پشتیبانی می شود که اگر دوستان و یا مدیران سرویس های دیگر استقبال کنند ، سرویس های دیگر نیز افزوده می شود.

تغییرات در نسخه 1.0.3 :

  1. ایجاد امکان سرچ کد های html
  2. ایجاد راهنمای لحظه ای
  3. رفع چندین باگ
  4. سازگاری با ویندوز 7 و ....


قابلیت های کلیدی نرم افزار آریا 1.0.3 :

  • حجم کم برنامه
  • ترجمه دو طرفه
  • فارسی بودن برنامه
  • قابلیت اجرا بروی فلش مموری
  • دارای تم های متفاوت ، از جمله Metro
  • محیط کاربری بسیار گرافیکی (( مانند آفیس ))
  • قابلیت سرچ و یافتن کد شما در قالب
  • راهنمای لحظه ای
  • سازگاری با ویندور 7 و سایر ویندوز ها
  • پشتیبانی از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ و بلاگ وب  و رز بلاگ
  • افزودن امکانات رز بلاگ به قالب های رز بلاگ به صورت پیشرفته از خود رز بلاگ
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رهگذر در تاریخ 1392/05/10 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

سلام

چرا برای پرشن بلاگ و بلاگ اسکای پشتیبانی نمیکنید!
قدیمی تر و مجبوب تر از بلاگ وب و لوکس بلاگ هم هست!

موفق باشید
پاسخ : سلام دوست عزیز
قصد داریم توی برنامه همه سرویس ها را پشتیبانی کنیم ولی متاسفانه خود سرویس ها همکاری نمی کنند . مثلا راهنمای کامل تگ هایشان و ... را در اختیار ما بگذارند و یکی از مترجمان قالبشون را به من معرفی کنند تا در صورت نیاز از آن فرد راهنمایی بگیرم و ...
انشاءا... این دو سرویس هم بزودی اضافه می شود ...

این نظر توسط mansore ziazade در تاریخ 1392/04/28 و 5:35 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید بابت این نرم افزار عالی
میخواستم عرض کنم چی میشد اگه مبلغ دانلود رو صلوات برای امام زمان می ذاشتید
چون یکی که نه پول میتونه بده نه هنر ساخت بنر نباید بهره ای از هنرهای شما هنرمندان رو داشته باشه؟ اخه همیشه که همه چیز پول نیست شاید یه صلوات بهتر دستگیره اخرتمون باشه اونم از زبونهایی که گناه نکردیم باهاشون اخه میگن برای استجابت دعا از زبانی حاجت بخواید که با اون گناه نکردید بازم ببخشید من فضولی کردم اخه من هرچی تو وبلاگمه صلواتی هستش گفتم یه پیشنهاد بدم .
این حقیر رو عفو بفرمایید. یا حق
پاسخ : سلام دوست عزیز
من هم خودم به این مسئله واقف هستم که بعضی دوستان توانایی خرید را ندارند و برای همین قضیه ساخت بنر و ... رو گذاشتم تا اگر کسی نتوانست خرید پولی انجام بدهد از این روش استفاده کند ...
انشاءا... در نسخه های جدید ، یه روشی ابداع خواهم کرد که هر کاربر بدون پرداخت پول و یا انجام کاری ، از نرم افزار به صورت رایگان استفاده کند ولی این روش باید جوری باشد که ...
انشاءا... این مشکل حل خواهد شد ... با تشکر از شما ...

این نظر توسط meisam در تاریخ 1392/03/05 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید نام کاربری من فعال کنیدmeisam431
ونرم افزار دانلود کردم و نصب کردم باز نکرد چرا؟
پاسخ : سلام
تایید شد ولی باید خودتان تایید می کردید !! مگه برای شما نامه ایی فرستاده نشد ؟؟
باز می کنه !! پیش نیاز های برنامه رو نصب کردید ؟؟
مشخصات ویندوز شما ؟؟
ارور می دهد ؟؟
لطفا به انجمن مراجعه مراجعه کنید و انجا کامل توضیح دهید تا رسیدگی کنیم .....

این نظر توسط reza-h در تاریخ 1392/02/24 و 8:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
لطفا نام کاربری boopy
رو برام فعال کنید میخوام این نرم افزار مترجم قالب رو دانلود کنم نمیتونم.
با تشکر
پاسخ : سلام
تایید شد .
خواهش میکنم.

این نظر توسط کامبیز پارسی در تاریخ 1391/11/25 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.وقتی که می خوام از میهن بلاگ به رزبلاگ ترجمه کنم , به صورت کامل کامل کد های میهن بلاگ رو پاک نمی کنه.مثلا در یکی از ستون ها , قسمت درباره سایت و قسمت نظرات هر مطلب (البته اونی که برای میهن بلاگ هست رو یا پاک کنه یا این که کد های مخصوص میهن بلاگ رو با کد های مخصوص رزبلاگ عوض کنه)
قسمت نمایش تعداد پیج ها هم که کلا مشکل داره. (منظورم صفحه اول سایت , صفحه دوم سایت هستش)
و ...
خواهشا به این مسئله رسیدگی کنید.
شکلک شکلک
پاسخ : سلام آقا کامبیز
لطفا توی انجمن برنامه لینک قالب اصلی را بگذارید با توضیحات ...
من حتماً رسیدگی می کنم ...
از اطلاع رسانی شما کمال تشکر را دارم ...
منتظر لینک قالب مبداء هستم ...

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/11/20 و 2:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
لینک دانلودش خرابه اگه میشه درستش کنین
ممنون
پاسخ : سلام
پوزش ....
شنبه لینک مستقیم و سالمش را می گذارم
بابت اطلاع رسانی تان ممنون

این نظر توسط کامیاب در تاریخ 1391/11/11 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

داداش این کارا چیه دیگه!!!
همینجور بذارید دانلود کنیم، پس عضویت دیگه چیه؟؟!!!!
پاسخ : برای اینکه چند نفر از برنامه استفاده می کنند ...

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/11/08 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

دیروز یه کم تند رفتم
معذرت
پاسخ : شکلکشکلک

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/11/07 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

عین ادم یه لینک دانلود بزار تا دانلود کنیم
این مسخره بازیا چیه
من که دانلود نمیکنم
تا فردا لینک دانلود اصلی بزار
فهمیدی؟
پاسخ : سلام سعی می کنم بزودی بگذارم ....
احترام هم واجبه ؟؟!!

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/11/07 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

چرا يه لينك مستقيم نميديد تا مثل آدم دانلود كنيم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام آقا علی ...
متاسفانه فعلا ADSL ندارم ... بزودی می گذارم ... لینک ها مستقیم هست ولی در چندین پارت ... فقط مشکلش همینه ... بزودی رفع می شود ....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت رسمی نرم افزار مترجم قالب وبلاگ آریا دانلود - فعال سازی - اطلاعیه ها و خبرها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مبلغ فعال سازی باید چقدر باشد ؟؟
    آیا به نظر شما این برنامه مفید هست یا خیر ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 430
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 2,346
  • بازدید کلی : 122,242